به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، مراسم ويژه راهپيمايی غدير با حضور عاشقان حضرت علی(ع) پنجشنبه، دوم آبانماه از حوالی مركز شهر ساوه آغاز و با مديحهسرايی و خواندن نواهای مذهبی با حضور مردان و زنان عاشق و شيفته حب علی(ع) تا امامزاده سيد علی اصغر شهرستان ساوه برگزار شد.
يادآور میشود، اين حركت كه به نوع خود حركت بینظيری بود با راهپيمايی، شعف و شوری كه در روز جشن غدير داشت تمامی عاشقان آن حضرت را خوشحال و شادمان كرد.