کد خبر: 1307548
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

مراسم ويژه راهپيمايی غدير در ساوه برگزار شد

مراسم ويژه راهپيمايی غدير با حضور عاشقان حضرت علی(ع) پنجشنبه، دوم آبان‌ماه در ساوه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مراسم ويژه راهپيمايی غدير با حضور عاشقان حضرت علی(ع) پنجشنبه، دوم آبان‌ماه از حوالی مركز شهر ساوه آغاز و با مديحه‌سرايی و خواندن نواهای مذهبی با حضور مردان و زنان عاشق و شيفته حب علی(ع) تا امامزاده سيد علی اصغر شهرستان ساوه برگزار شد.


يادآور می‌شود، اين حركت كه به نوع خود حركت بی‌نظيری بود با راهپيمايی، شعف و شوری كه در روز جشن غدير داشت تمامی عاشقان آن حضرت را خوشحال و شادمان كرد.

captcha