به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، روز گذشته، 5 آبانماه يادواره شهدای پايگاه شهيد احمدی حوزه مقاومت بسيج امام حسن مجتبی(ع) سرپل ذهاب در جمع خانوادههای شهدا، ايثارگران و بسيجيان اين شهرستان برگزار شد.
در اين مراسم حجتالاسلام محمدمهدی مرادی، رئيس اداره تبليغات اسلامی سرپل ذهاب گفت: جبهههای هشت سال دفاع مقدس، مركزی برای تخليه دل از هرگونه رنگ و ننگ است و رزمندگان ما در جبههها درس خدا شناسی آموختند.
وی با اشاره به اينكه شهدا بهار زندگی خود را وقف بهترين آرمانها كردند، افزود: آنان به ما آموختند كه چگونه بايد مردانه زندگی كنيم و در مسير خداوند گام برداريم.
رئيس تبليغات اسلامی سرپل ذهاب با تأكيد بر اهميت برگزاری چنين مراسمی گفت: يادواره شهدا در راستای ترويج فرهنگ ايثار از اهميت ويژهای برخوردار است و برگزاری اينگونه آيينها بهمنظور گراميداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام و آشنايی نسل جديد با ايثارگریهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروريات امروز جامعه است.