به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) به نقل از شبكه اسكای نيوز عربی، جنگندههای رژيم صهيونيستی صبح امروز مناطقی را در شمال غزه بمباران و نيروهای امنيتی حماس نيز مقرهای خود در غزه را تخليه كردند.
گفته میشود، اين اقدام رژيم صهيونيستی در واكنش به پرتاب دو موشك از نوار غزه به سوی سرزمينهای اشغالی است.
نظاميان رژيم صهيونيستی بامداد امروز نيز 15 فلسطينی را كه گفته میشود، از اعضای جنبش حماس هستند، دستگير و به محل نامعلومی منتقل كردند.
اين اقدام صهيونيستها در حالی انجام میشود كه مذاكرات به اصطلاح صلح هنوز در جريان است و اسرائيل روز گذشته، 5 آبانماه، متعهد شد تا 26 اسير فلسطينی ديگر را در چارچوب توافق با گروههای فلسطينی آزاد كند.