کد خبر: 1309278
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
شب گذشته؛

برگزيدگان همايش «سوختگان وصل» تجليل شدند

برگزيدگان يازدهمين جشنواره ادبی «سوختگان وصل» طی روز گذشته، 6 آبان‌ماه با حضور نائب ‌رئيس مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران و جمعی از شعرای پيشكسوت و جوان كشورمان تجليل شدند.



به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، يازدهمين جشنواره ادبی سوختگان وصل با عنوان «آب و آئينه» و با رويكرد نكوداشت مادران شهدا، عصر روز دوشنبه، 6 آبان‌ماه با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران، مهدی چمران، عضو شورای شهر، حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابی‌فرد، نائب ‌رئيس مجلس شورای اسلامی برگزار و از برگزيدگان آن تجليل شد.


در بخش داستان اين جشنواره ميثم خالديان، طيبه شجاعی، فاطمه و عليرضا قائدی، زهرا ريحانی، هاجر ملك‌محمودی، مجتبی صفدری، آرزو محمودی، محبوبه جان‌نثاری، مرضيه نفری، اشرف سرلك چشمه سلطانی و ميثم رمضانی به عنوان برگزيده معرفی شدند و از آنها تجليل به عمل آمد.


همچنين در بخش شعر يازدهمين همايش ادبی سوختگان وصل از سيدمحمدحسين ابوترابی، قاسم بای، احمدحسين پورعلوی، سيدحسن رستگار، صغری سلمانی‌نژاد، اميرعلی سليمانی، معصومه سادات‌شاكری، داوود صلاحی، مطهره عباسيان، مهدی قاسمی، محسن كاويانی، كبری موسوی، عاليه محرابی، پروانه نجاتی و پونه نيكوی تجليل شد.

captcha