نقش بسیج در تأمین امنیت مرزها
کد خبر: 1322487
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
سردار فروتن تشریح کرد:

نقش بسیج در تأمین امنیت مرزها

گروه سیاسی: اطلاعات مهمی که در مأموریت‌های کنترل بسیج به‌دست آمده و به مبادی امنیتی انتقال می‌یابد، منجر به خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام از بسیج به‌عنوان مدرسه عشق و مکتب شهدای گمنامی که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان خود را در بی‌نامی یافته‌اند یاد کرد.

سردار فروتن در برگیری دامنه شجره طیبه بسیج را مربوط به کل جامعه دانست و اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی امروز مرزها را درنوردیده و در سطح منطقه و حتی فرا منطقه‌ای مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج، نهادی مردمی است که با مبنا قرار دادن شاخص‌ها و معیارها تحت تأثیر متغیرها قرار نمی‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به ایفای نقش بسیج در حوزه‌های مختلف گفت: بسیج بستری است که در آن بدون در نظر گرفتن محاسبات اقتصادی و بی‌منت خدمات ارزنده و شایان توجهی ارائه می‌شود.

سردار فروتن با اشاره به ایفای نقش بسیج در تأمین امنیت به‌ویژه در مناطق مرزی گفت: اشراف اطلاعاتی از مهمترین ارکان امنیت است که بسیج مناطق مرزی در شمال غرب و جنوب شرق در این حوزه نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی افزود: آنچه بسیج، کنترل کرده و به مبادی امنیتی انتقال می‌دهد بسیار ارزشمند و درخور تحسین است، تا جایی که به برکت اقدامات و کمک‌های بسیجیان هوشمند و بصیر در حوزه‌های امنیتی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در پایان اظهار امیدواری کرد که این شجره طیبه و ایده بزرگ که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت در سراسر جهان اسلام جاری شود.

captcha