سومین همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» برگزار می‌شود
کد خبر: 1324661
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

سومین همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: سومین همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» به همت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی روز 26 آذرماه در سالن عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سومین همایش ملی «نظریه مردم‌سالاری دینی» به همت پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و دانشگاه شهید بهشتی روز 26 آذرماه در سالن عدالت دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.



بنا بر این گزارش، این همایش از ساعت 8 تا 17 روز سه‌شنبه 26 آذرماه و با حضور محققان، پژوهشگران و اساتید و صاحب‌نظران برگزار می‌شود.



این همایش با هدف تبیین نظریه مردم‌‌سالاری دینی به عنوان گفتمان حاکم و مدل محقق‌شده در نظام جمهوری اسلامی ایران، به منظور پیش روی گذاشتن ظرفیت‌های جدید و برآمده از مردم‌سالاری دینی در سطح اندیشگانی و جهانی برگزار می‌شود.



لازم به ذکر است که طی مدت فراخوان، این همایش با مشارکت خوب دانشگاهیان مواجه شده و بیش از 200 مقاله در محورهای «مبانی نظری مرد‌م‌سالاری»، «نظام‌سازی مردم‌سالاری»، «مردم‌سالاری دینی در رویکرد عملی» و «مردم‌سالاری دینی در رویکرد مقایسه‌ای» به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

captcha