تئاتر «این ظهر... آن ظهور» در آباده برگزار می‌شود
کد خبر: 1346420
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
در دهه آخر صفر؛

تئاتر «این ظهر... آن ظهور» در آباده برگزار می‌شود

گروه هنر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده از برگزاری تئاتر «این ظهر...آن ظهور» در دهه آخر صفر در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، فرهاد یمین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده امروز، سوم دی‌ در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ایام عزاداری دهه آخر صفر نمایش «این ظهر...آن ظهور» در شهرستان آباده در حال اجراست.



وی افزود: هنرمندان این شهر با ارائه آثار هنری و ابراز ارادت، دین خود را به ساحت مقدس اهل بیت(ع) ادا کردند و این بار با نمایش «این ظهر....آن ظهور» دل‌های عاشقان و دوست‌داران امام حسین(ع) را لبریز عشق و دلدادگی کردند.



یمین تصریح کرد: محسن صفی‌خانی، با نویسندگی و کارگردانی این نمایش با روایت مظلومیت مولا علی(ع) و جانفشانی حضرت اباعبدالحسین(ع) عصر ظهور و آمدن منتقم کربلا را مژده داد.



سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده خاطرنشان کرد: در این نمایش که حاصل سه ماه تمرین گروه نمایش اهورا است، 10 نفر از بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند.



وی با بیان اینکه این نمایش از ساعت 19 در محل سالن آمفی‌ تئاتر این شهرستان به اجرا درمی‌آید، گفت: شهرداری و شورای اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در اجرای این نمایش همکاری می‌کنند.

captcha