کد خبر: 1353090
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
مسئول کانون پرورش فکری پل سفید:

طرح کانون و مدرسه شیوه‌ای مفید برای جذب و پایدارسازی اعضا است

گروه خبرنگاران افتخاری/ قاسم عزیززاده گرجی: نسرین نوری گفت: طرح کانون و مدرسه شیوه‌‌ای مفید برای جذب و پایدارسازی اعضا است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نسرین نوری، مسئول کانون پرورش فکری پل سفید با اشاره به طرح کانون و مدرسه این کانون، طرح همکاری با مدارس را روشی مناسب در ارتقای روحیه نشاط دانش‌آموزان در فضای کانون و افزایش خلاقیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی عنوان کرد.


وی با تأکید بر همکاری این کانون از سال 91 با مدارس ابتدایی  این شهر گفت: توجه به این همکاری و ارتباط دوسویه، باعث افزایش دانش و اطلاعات اعضا شده و ثمرات خوبی را برای کانون و مدارس به همراه داشته است.


وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های خط و انشا‌نویسی و همچنین، برنامه‌های فرهنگی در کانون با همکاری معلمان مدارس، تأکید کرد: با هماهنگی انجام شده با مدیران مدارس، کلاس‌هایی برای تقویت انشانویسی و خوشنویسی دانش‌آموزان برگزار شد که دانش‌آموزان مربوطه نیز به عضویت کانون درآمده‌اند.


نوری خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح، جلساتی با اولیای دانش‌آموزان برگزار شد تا ضمن اطلاع از روند فعالیت فرزندشان، نسبت به همراهی و همکاری بیشتر با کانون اهتمام داشته باشند.


این مسئول در ادامه اظهار کرد: با دعوت از اولیای دانش‌آموزان در برنامه‌های کانون، عضویت اعضا نیز رشد قابل ملاحضه‌ای داشته است که از جمله مدارس موفق این می‌توان به مدرسه مهدیه  پل سفید اشاره کرد.


وی یادآور شد: از اول آبان‌ماه سال جاری با برنامه‌ریزی پایه‌های مختلف تحصیلی، دانش‌آموزان  مدارس در کانون حضور می‌یابند و از برنامه‌های اسلامی، فرهنگی، هنری، ادبی و علمی استفاده می‌کنند و برخی از معلمان نیز با توجه به دروس، شیوه آموزشی کانونی را برای تدریس با همکاری مربیان بر‌می‌گزینند.


نوری هدف از برگزاری این طرح را تمدید عضویت اعضای کانون، افزایش روحیه نشاط و شادابی، حس اعتماد به نفس، تقویت خط و انشای دانش‌آموزان و بهره‌گیری بیشتر از کتاب‌های کانون عنوان کرد.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد: اجرای این طرح قطعاً به عنوان بهترین راهکار برای جذب و پایدارسازی اعضا در مرکز و تشویق آن‌ها به فعالیت‌های مفید فرهنگی و هنری و ادبی خواهد بود.
captcha