برنامه همخوانی قرآن در باشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1353362
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
برای اولین بار در کشور:

برنامه همخوانی قرآن در باشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌منظور کاربردی ساختن آیات قرآن در زندگی ورزشکاران و به تبع نهادینه کردن اخلاق و تقویت روحیه پهلوانی، برنامه همخوانی قرآن مجید به‌صورت هفتگی توسط ورزشکاران در باشگاه‌ها و هیئات ورزشی لرستان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حشمت‌الله امان‌الهی، معاونت فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان امروز، 21 دی گفت: در راستای ارتقاء روحیه معنوی ورزشکاران و اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و ارتقاء روحیه معنوی در میان ورزشکاران استان، برنامه‌ریزی‌هایی در رابطه با برگزاری مراسم همخوانی قرآن در باشگاه‌ها و یا هیئت‌های ورزشی استان صورت گرفته است.



وی خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه در سطح استان، بنا داریم که ورزشکاران هم استانی را بیشتر با مفاهیم آیات قرآن مجید آشنا نمائیم و با یادآوری مسائل قرآنی و دینی ، ورزشکاران را به انجام منش‌های پهلوانی و اخلاقی در میادین ورزشی دعوت نمایم.



امان‌الهی بیان کرد: از تمامی دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان در انتظار داریم که این معاونت را در راستای تحقق اهداف عالیه امور مربوط به جوانان از جمله برنامه مذکور که برای اولین بار در سطح استان و کشور برگزار می‌شود، یاری نمایند.



معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان یادآور شد: اولین برنامه هم‌خوانی آیات قرآن مجید با همکاری مسجد جواد‌الائمه خرم‌آباد و با حضور جمعی از  ورزشکاران تکواندوکار  و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان روز پنچ شنبه19 دی در سالن ورزشی 22بهمن خرم‌آباد برگزار شد.

captcha