نهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد
کد خبر: 1360657
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
با حضور آیت‌الله سبحانی؛

نهمین نمایشگاه کتاب استان قم افتتاح شد

گروه اندیشه: نهمین نمایشگاه کتاب استان قم دیشب 28 دی با حضور آیت‌الله سبحانی و جمعی از مسئولان در مجتمع ناشران قم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، در این مراسم حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم، حجت‌الاسلام نیکی ملکی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت، احمدی مدیر کل استان‌های وزارت ارشاد، شهردار قم و امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
در ابتدای مراسم سیدمحمود حسینی، مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم با اشاره به جایگاه نشر قم در تبیین فرهنگ تشیع گفت: مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه اشاعه میراث مکتوب و گسترش فرهنگ ناب تشیع در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی است.
 حسینی افزود: کتاب نقش مهمی در توسعه علم و دانش دارد از این رو باید جامعه به سمت کتاب و کتاب‎خوانی سوق پیدا کند تا به تعالی برسد.
وی در خصوص وضعیت نهمین نمایشگاه کتاب استان قم بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در مجتمع ناشران با حضور بیش از 300 ناشر از سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.
 مدیرعامل تعاونی ناشران استان قم اظهار داشت: این مجتمع با مساحت 15 هزار متر مربع در 5 طبقه در خدمت علاقه‎مندان به کتاب و فرهنگ مطالعه قرار دارد که در این نمایشگاه 46 هزار عنوان کتاب عرضه شده است.

captcha