
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قران(ایکنا) از سمنان،داریوش جلالی، رئیس بسیج دانشجویی استان سمنان 10 بهمن در نخستین جلسه استانی راهیان نور جنوب بسیج دانشجویی استان سمنان که با حضور مسوولان دفاتر بسیج دانشجویی شهرستانهای گرمسار، دامغان، شاهرود و سمنان در دفتر بسیج دانشجویی سمنان برگزار شد، گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته سفرها از اوایل اسفند آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.
به گفته وی پیشبینی میشود امسال قریب به یک هزار و 800 نفر از دانشجویان در این سفر آسمانی و معنوی حضور یابند.
رئیس بسیج دانشجویی استان سمنان با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان بسیجی به طور متمرکز در شهرستانها بوده و محوریت اعزام با دانشگاههای بزرگ در شهرستانهاست تصریح کرد: اعزام به صورت تفکیک جنسیتی است و یکی از اهداف سفرهای امسال تشکیل حلقههای صالحین 11 نفره کاروانها در اتوبوس در طول مسیر است.