کد خبر: 1370573
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
محمد کریم معصومی عنوان کرد:

توجه بیشتر به تبلیغات در رابطه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: یکی از نیازهای برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و حضور عموم در این نمایشگاه استفاده از ابزاری همچون تبلیغات در سطح شهر است.

محمد کریم معصومی، جمعی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی گفت: نمایشگاه نسبت به سال گذشته از نظر مکانی، کمی و کیفی دارای افت بوده است.
وی در ادامه افزود: پیش‌بینی بنده زمانی که شنیدم دومین نمایشگاه در شرف برپایی است، این بود که این نمایشگاه نسبت به سال گذشته دارای ارتقای کمی و کیفی باشد با توجه به اینکه امسال به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.
معصومی بیان کرد: این مکان یک محیط نظامی است و مردم آگاهی چندانی نسبت به برپایی این نمایشگاه در این مکان ندارند.
وی اظهار کرد: اگر مسئولان نسبت به مسائل مالی برپایی این نمایشگاه دارای امکانات و تمکن مالی کافی نیستند، می‌توانند نمایشگاه را چند سال یکبار، اما به‌صورت قوی برپا کنند.
معصومی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته که این نمایشگاه در برج میلاد برپا شد، استقبال بهتر بود و فعالیت‌ها مؤسسات و مراکز قرآنی موجود بیشتر دیده شد و امیدواریم که برای سال‌های آتی این مشکلات رفع و شاهد ارتقای کیفی این نمایشگاه باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه برپایی نمایشگاه صورت گرفته، اما این تلاش نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری است.

captcha