مسابقه طنز جایزه اسلام‌هراسی در لندن برگزار می‌شود
کد خبر: 1370950
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

مسابقه طنز جایزه اسلام‌هراسی در لندن برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: امسال نیز مسابقه «جایزه اسلام‌هراسی» با هدف انتخاب بدترین و مضحک‌‌ترین اقدام اسلام‌ستیزانه، 2 اسفند ماه در لندن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «IHRC»، این مسابقه به همت کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن برگزار می‌شود و در آن به مضحک‌ترین و بدترین اقدام اسلام‌ستیزانه‌ و شخص یا نهاد انجام دهنده‌ آن به صورت طنز و نمادین جایزه داده می‌شود.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن مانند هر سال از علاقمندان درخواست کرده تا مضحک‌ترین اقدام اسلام‌ستیزانه و عاملان آن‌ها را با مراجعه به سایت این سازمان معرفی کنند.
هر روزنامه‌نگار، سیاستمدار، نویسنده‌، سازمان و نهادی که بیشترین رأی را بیاورد جایزه اسلام‌هراسی را که دارای مضمون طنز و کنایه‌آمیز است دریافت می‌کند.
این برنامه با هدف افزایش آگاهی‌ها در مورد تعصبات رو به افزایش علیه مسلمانان برگزار می‌شود و به صورت مستقیم از طریق سایت کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن به آدرس www.ihrc.tv پخش خواهد شد.
کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن از شرکت‌کنندگان در این رأ‌ی‌گیری خواسته است که فرد یا نهاد مورد نظر خود را با ذکر دلایل منطقی، جدی و مستند معرفی کنند.
در بخش دیگری از این برنامه از کسانی که برای مقابله با اسلام‌هراسی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

captcha