برگزاری سلسله مسابقات قرآنی بصائر 3 در بوشهر
کد خبر: 1378666
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴

برگزاری سلسله مسابقات قرآنی بصائر 3 در بوشهر

خبرنگاران افتخاری/ سمانه رحمانی‌خجسته: سلسله مسابقات قرآنی بصائر 3 با محوریت تفسیر سوره اعراف از کتاب تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این مسابقه به صورت آزمون کتبی در دو مرحله برگزار خواهد شد که کتاب مربوطه توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود. همچنین فایل مکتوب این کتاب نیز در سایت اداره‌کل ارشاد اسلامی بوشهر موجود است.

آزمون مرحله اول تفسیر آیات یک تا 143 است و مرحله دوم این مسابقات کل تفسیر سوره مبارکه اعراف مدنظر خواهد بود که 30  درصد شرکت‌کنندگان به مرحله دوم راه خواهند یافت. نمره نهایی داوطلبان جمع نمرات مرحله اول با ضریب دو خواهد بود.

مهلت ارسال آثار تا 21 اسفندماه و زمان برگزاری آزمون جمعه، 22 فروردین‌ماه سال 93 همزمان با سراسر استان بوشهر خواهد بود. مکان آزمون متعاقباً از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 2537028 و 2528075 و پیش‌شماره 0771 تماس بگیرند. برای سه نفر اول کمک هزینه حج عمره در نظر گرفته شده و هدایای ارزنده‌ای نیز برای نفرات دیگر این آزمون در نظر گرفته شده است.

captcha