اقدامات وهابیون موجب نابودی خودشان می‌شود
کد خبر: 1382441
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
معاون استاندار فارس:

اقدامات وهابیون موجب نابودی خودشان می‌شود

گروه اجتماعی: دشمنانی همانند وهابیون و صهیونیست‌ها به‌دنبال این هستند که به شیعه ضرری برسانند اما با این رفتارهای شوم خود، عملاً خود را از بین برده‌اند؛ چرا که نزد مردم دنیا جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 12 اسفند  در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خرامه گفت: جوانان موتور محرکه این انقلاب بودند و با رهنمودهای امام(ره) در پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ هشت ساله نقش بسزایی داشتند.

وی ابراز کرد: امروزه دشمنان توطئه‌های خود را به سمت جوانان در پیش گرفته و می‌خواهند از پیشرفت جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

فیروزآبادی یادآور شد: دشمنانی همانند وهابیون و صهیونیست‌ها به‌دنبال این هستند که به شیعه ضرری برسانند اما با این رفتارهای شوم خود، عملاً خود را از بین برده‌اند؛ چرا که در پیش مردم دنیا جایگاهی ندارند.

معاون استاندار فارس یکی از توطئه‌هایی که دشمنان در پیش گرفته‌اند را آلوده کردن جوانان به مواد مخدر و استفاده از غفلت جوانان دانست و افزود: نیروی انتظامی در مرز و شهرها قطعاً قاچاقچیان را زیر نظر دارد و به موقع برخورد می‌کند.

وی اهداف پیش روی مجموعه نیروی انتظامی را یک هدف والا به‌منظور سلامت جامعه و حفظ نظام و جوانان این جامعه برشمرد و تأکید کرد: امروز باید با اشتغال‌زایی از آسیب‌های اجتماعی پیش روی جوانان که یکی از آن‌ها آلوده شدن جوانان به مواد مخدر است، پیشگیری کرد.

فیروزآبادی یادآور شد: یکی از راه‌های جذب سرمایه‌گذار فراهم بودن زیرساخت‌های لازم در شهرستان است که در این زمینه پیشرفت‌های خوبی در شهرستان خرامه حاصل شده است.

وی تأکید کرد: حرکت مدیران باید به سمت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال باشد و راه را برای فعالیت کارگاه‌های تولیدی باز کنیم تا بتوانیم مشکل بیکاری که مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است از بین ببریم.

captcha