به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاعرسانی «الموجز»، یک منبع آگاه در رایو قرآن مصر اعلام کرد: اتحادیه رادیو و تلویزیون مصر، پخش آگهیهای بازرگانی را در بین برنامهها و بخشهای مختلف دینی رادیو قرآن مصر، به این رسانه تحمیل کرده است.
این منبع افزود: این آگهیهای بازرگانی چهره رادیو قرآن مصر و برنامههای این رسانه را که محتوای دینی دارند، مخدوش کرده و زیر سؤال میبرد، زیرا برخی از شرکتهایی که آگهیها متعلق به آنان است، در آنچه اعلام میکنند، صادق نیستند.
وی که نخواست نامش فاش شود، تصریح کرد: نتیجه آگهیهای بازرگانی این است که رادیو قرآن مصر از رسالت حقیقی خود خارج میشود و شنوندگان به خاطر عدم صداقت شرکتهای صاحب آگهیها در نوع خدمات اعلام شده، به این رسانه اعتراض میکنند.
این فعال رسانهای مصر تأکید کرد: رادیو قرآن مصر، رسانهای فرهنگی و وابسته به دولت است نه مرکزی برای ارائه خدمات تجاری و پخش آگهیهای بازرگانی، جایگاه رادیو قرآن را نزد شنوندگانش که همه برنامههای این رسانه را تأیید میکنند، زیر سؤال میبرد.
در همین راستا، کارمندان رادیو قرآن مصر از دریه شرفالدین، وزیر اطلاعرسانی این کشور خواستند که برای توقف آگهیهای بازرگانی در رادیو قرآن مصر که صداقت 50 ساله این رسانه را زیر سؤال میبرد، وارد عمل شود.