کد خبر: 1409358
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

رسانه‌ها بر اساس میزان مخاطب ارزش‌گذاری می‌شوند

خبرنگاران افتخاری/ محمدرضا عیسوند: منتخب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو گفت: امروزه رسانه‌ها بر اساس تعداد مخاطبان ارزش‌گذاری می‌شوند و هر شبکه بتواند رضایت و تعداد مخاطبان بیشتری را جذب کند، موفق‌تر است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، امیرهوشنگ آذردشتی، قائم‌مقام رادیو قرآن و منتخب مقاله در بخش پنل تخصصی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو اظهار کرد: در این دوره، مقاله‌ای تحت عنوان «استفاده از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در رسانه رادیو به‌منظور افزایش مخاطب» را ارائه دادم که عنوان برتر را در این بخش کسب کردم.

وی ادامه داد: در این مقاله استفاده از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در شبکه‌های رادیویی را به‌منظور جذب مخاطب مورد بررسی قرار دادم.

منتخب این دوره از جشنواره در ادامه گفت: سال گذشته تحقیقی درباره مخاطب‌شناسی در شبکه‌های اجتماعی انجام دادیم که احساس کردم قابلیت خوبی دارند و می‌توان از این قابلیت‌ها در شبکه‌های داخلی استفاده کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده بودند «ما باید آن قابلیت‌هایی که دشمنان استفاده می‌کردند را آن‌ها را خوب یاد بگیریم و بتوانیم به نحو احسن در کارهای خود استفاده کنیم». این فرمایش مقام معظم رهبری انگیزه خوبی شد تا این موضوع را در شبکه‌های رادیویی پیگیری کنیم.

آذردشتی اظهار کرد: این موضوع چهار قابلیت اساسی از جمله اتصال، گفت‌و‌گو، ایجاد محتوا و همکاری را دارد که می‌توان به‌خوبی از آن‌ها استفاده کرد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی ما بعد از رضایت خداوند رضایت مخاطبان باید باشد چراکه امروزه رسانه‌ها بر اساس تعداد مخاطبان ارزش‌گذاری می‌شوند و هر شبکه بتواند رضایت و تعداد مخاطبان بیشتری را جذب کند موفق‌تر است.

captcha