
مسلم خدابخشی، مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای ماه رمضان تا کنون، 50 جلسه جزءخوانی قرآن کریم در سطح مساجد و اماکن مذهبی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسات با همکاری روحانیون مستقر و روحانیون اعزامی از قم و اساتید قرآنی در مساجد و اماکن مذکور آیات کریمه وحی تلاوت شد و عموم مردم از برکات عالیه قرآن کریم بهرهمند شدند.
مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: این جلسات بهمنظور ایجاد انس و الفت مردم با کلام وحی در ماهی که ماه نزول قرآن است، برگزار شد و استقبال مردم از این مراسم، نشان تأثیرگذاری معنوی آن است.