حمایت غرب از داعش در راستای پروژه اسلام‌هراسی است
کد خبر: 1435440
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

حمایت غرب از داعش در راستای پروژه اسلام‌هراسی است

گروه اندیشه: نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت چابهار گفت: با پیشرفت دین مبین اسلام در دل غرب، استکبار در تکاپوی یافتن راه حلی برای مبارزه با موج اسلام خواهی برآمد و ایجاد این گروه های تروریستی در همین راستا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی، نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت چابهار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: گروه‌های تکفیری که هر بار با عنوان جدیدی از جمله داعش، به میدان می‌آیند و به کشتار مسلمانان می‌پردازند در درجه اول تأمین کننده منافع غربی‌ها هستند.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی و صهیونیستی بهترین بهره را از خشونت گروه‌های تکفیری علیه مسلمانان می‌برند و مسلمانان را در افکار عمومی غرب، وحشی و ضد انسانی معرفی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت چابهار افزود: حمایت غرب و رژیم صهیونیستی از اعمال وحشیانه داعش، در راستای پروژه اسلام‌هراسی است، زیرا با پیشرفت دین مبین اسلام در دل غرب، استکبارگران در تکاپوی یافتن راه حلی برای مبارزه با موج اسلام خواهی برآمد و ایجاد این گروه‌های تروریستی در همین راستا است.

غلامی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که غربی‌ها سعی در ایجاد ناامنی در منطقه و به‌‌ویژه کشورهای اسلامی دارند، تأمین امنیت اسرائیل است و استکبار جهانی تلاش می‌کند برای حفظ این پدیده زشت در منطقه ناآرامی به وجود آورد تا این مولود نامشروع خود را حفظ کند.

وی اظهار کرد: اختلاف بین مسلمان‌ها و تضعیف قوای اسلامی به نفع اسرائیل است و استکبار از همان روز اول با تأسیس اسرائیل دامن به اختلاف مذهبی و قومی زده تا مسلمانان و اقوام را به جان هم بی‌اندازد تا آن‌ها در مقابل اسرائیل و اهداف استکباری آن‌ها نتواند موفق شوند.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت چابهار در پایان یادآور شد: در لبنان، مصر و سوریه جنگ طائفه‌ای و مذهبی به راه انداختند، درعراق جنگ تحمیلی برعلیه ایران تحمیل کردند و جریان افغانستان را به‌وجود آوردند تا بتوانند مسلمان‌ها را به هم مشغول کنند، بنابراین باید هوشیار بود و اتحاد و وحدت دنیای اسلام را حفظ کرد و جلوی تحقق اهداف استکبار را گرفت.

captcha