
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قران(ایکنا)، محمود قاسمی، مسئول فرهنگی ـ تربیتی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری استان هرمزگان صبح امروز، دوم شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد سه نفر از خادمان استان هرمزگان طبق سهمیهای که به استان داده شده جهت حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام شدند.
وی هدف برگزاری این دوره را شناسایی مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: محل برگزاری این دورهها شهر سنندج است.
مسئول فرهنگی ـ تربیتی سازمان اردویی راهیاننور وگردشگری استان هرمزگان اظهار کرد: این دوره بهمدت 10 روز در سنندج برگزار میشود و با برنامهریزی انجام شده در هرمنطقه، افراد آموزشهای لازم را میگذرانند.
وی تأکید کرد: این دوره اولین دوره اعزام در کشور است که با این هدف و به صورت متنوع برگزار میشود.
قاسمی در پایان بیان کرد: امیدواریم چنین دورههایی با سهمیه نفرات بیشتر تداوم داشته باشد.