برگزاری دوره آموزش خبرنگاری قرآنی در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور
کد خبر: 1444299
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
به مدت سه روز؛

برگزاری دوره آموزش خبرنگاری قرآنی در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور

کانون خبرنگاران نبأ: دوره آموزش خبرنگاری قرآنی از ۸ تا ۱۰ شهریورماه در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، به همت کانون خبرنگاران نبأ خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در روز اول این دوره آموزشی، آموزش خبرنویسی با موضوعات خبر چیست؟ عناصر خبری، ارزش‌های خبری، سبک‌های خبرنویسی، لید، انواع لید و تیتر ارائه می‌شود.

همچنین در روز دوم این دوره آموزشی، دوره آموزش مصاحبه  با سرفصل‌های مصاحبه چیست؟، ویژگی‌های مصاحبه‌شونده، ویژگی‌های پرسش در مصاحبه، ترفندهای مصاحبه، وسایل مصاحبه، انواع مصاحبه و ویژگی‌های آن، تکنیک‌های مصاحبه و تنظیم مصاحبه برگزار خواهد شد.

در روز سوم این دوره آموزشی نیز گزارش‌نویسی با موضوعات گزارش و ویژگی‌های آن، اهمیت گزارش، ویژگی‌های گزارش، انواع گزارش از دید رسانه‌ها و نکاتی در مورد تنظیم گزارش آموزش داده می‌شود.

دوره آموزش خبرنگاری قرآنی با حضور 25 داوطلب و کارآموز خبرنگاری تا 10 شهریورماه از ساعت 9 تا 13 در محل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 برگزار می‌شود.

کانون خبرنگاران نبأ در خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) با هدف آموزش، جذب و پرورش خبرنگاران قرآنی فعالیت خود را از اردیبهشت‌ماه امسال به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

captcha