۳۰ آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار پژوهشی به مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان
کد خبر: 1461800
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

۳۰ آبان؛ آخرین مهلت ارسال آثار پژوهشی به مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان

گروه دانشگاه: بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تا ۳۰ آبان‌ماه پذیرای مقالات و پایان‌نامه‌­های دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در دو محور «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم» و «وحدت اسلامی» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، زهرا نقی‌زاده، دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، با بیان این‌که تاکنون بیش از 100 مقاله و پایان‌نامه به بخش پژوهش مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان ارسال شده، عنوان کرد: این بخش تا 30 آبان‌ماه پذیرای مقالات و پایان‌نامه‌­های دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در دو محور «روش‌شناسی مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم» و «وحدت اسلامی» خواهد بود.

نقی‌زاده همچنین یادآور شد: در این مسابقات در بخش مقاله و در بخش پایان‌نامه به نفرات اول تا سوم به ترتیب 7، 5 و 3 سکه تمام بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می­‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات به نشانی www.muslimstudents.ir  مراجعه کنند.

پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان با حضور نمایندگانی از بیش از 50 کشور دنیا طی روزهای 11 تا 14 دی‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌­شود. در این دوره علاوه بر مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم، شاهد رقابت در بخش پژوهش نیز خواهیم بود.

مطالب مرتبط
captcha