اعلام جلسات آموزش قرآن «نصرت‌الله عارف‌ حسینی»
کد خبر: 1454313
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

اعلام جلسات آموزش قرآن «نصرت‌الله عارف‌ حسینی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسات آموزش قرآن «نصرت‌الله عارف‌حسینی» یکشنبه‌ها در بیت‌الحسین(ع) و جمعه‌ها در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش قرآن نصرت‌الله عارف‌حسینی، مدرس قرآن، یکشنبه هر هفته از ساعت 17:30 تا 23 ویژه تمامی مقاطع سنی آقایان در بیت‌الحسین(ع) واقع در سه‌راه آذری به سمت آزادی، نرسیده به سی‌متری جی، جنب پمپ بنزین، خیابان شهید برادران فلاح (13 متری حاجیان)، پلاک 532  برگزار می‌شود.

نصرت‌الله عارف‌حسینی از سال 68 تاکنون جلسات قرآن برپا کرده است. همچنین این مدرس قرآن، جلسه دیگری صبح جمعه از ساعت 7 تا 10:30 در مسجد امام جعفر صادق(ع) بین فلکه اول و دوم صادقیه برپا می‌کند.

این جلسه که در سطوح مقدماتی، پیشرفته و تخصصی تشکیل می‌شود در آن رشته‌های صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا آموزش داده می‌شود.

همچنین این مدرس قرآن، کلاس صداسازی و آموزش تربیت و پرورش صدا به علاقه‌مندان به ویژه قاریان و مداحان در بیت‌الحسین(ع) برگزار می‌کند. طول مدت این کلاس‌ها پنج‌ماه است و تاکنون حدود 80 نفر(از 10 تا 65 ساله) در چهار کلاس در این مرکز در حال فراگیری هستند.

پس از این دوره پنج‌ماهه، فراگیران باید دوره شش‌ماهه تا یک‌سال را برای تثبیت مجموعه تمرینات و آموزش‌های صداسازی بگذرانند و سپس آزمون می‌دهند و در صورت قبولی و دارا بودن شرایط مطلوب و درخواست به دوره تخصصی صداسازی راه می‌یابند. پس از انجام آزمون نهایی به فراگیران، گواهینامه به امضای این مدرس قرآن، اعطا می‌شود.

captcha