به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) مرکز ملی رسیدگی به شکایت تعرفهای و دریافتیهای زیرمیزی صبح امروز طی مراسمی با حضور وزرای بهداشت و رفاه، رئیس سازمان نظام پزشکی، مدیران عامل بیمه سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت آغاز به کار کرد.
بدین منظور مردم پس از این میتوانند شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی 1690 گزارش کرده و به اطلاع مسئولان برسانند.
طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت این سامانه به منظور تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق بیمار راهاندازی شده است.