شماره جديد هفته‌نامه پگاه حوزه منتشر شد
کد خبر: 2094568
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۷

شماره جديد هفته‌نامه پگاه حوزه منتشر شد

شماره 299 هفته‌نامه پگاه حوزه به همت دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم ويژه هفته آخر اسفندماه 89 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين شماره از نشريه پگاه حوزه با مقاله‌ای با عنوان «حكمت رسانه‌ای» نوشته «ابراهيم فياض» آغاز می‌شود و در ادامه مصاحبه‌ای با عنوان خلأهای راهبردی در رويكرد به آمريكای لاتين به‌منظور بررسی انتقادی عملكرد دولت‌های پس از انقلاب در آمريكای لاتين در گفت‌و‌گو با «محمد‌صادق كوشكی» كارشناس مسائل و عضو هيئت علمی دانشگاه خواجه نصير تهران در اين شماره از نشريه به چشم می‌خورد.
اشتراكات نظری در انديشه اصلاحی اهل سنت نوشته «امين ديلمی‌معزی» گسترش جنبش‌های اسلامی و استبداد خاورميانه‌ای نوشته «محسن اميری» تونس و طنين اسلام‌گرايی و قهر قاهره نوشته «مرتضی اشراقی» با عنوان نگرشی تحليلی به انقلاب مصر و آينده آن نيز از ديگر مطالب شماره جديد پگاه حوزه هستند.
بازخوانی تاريخی استقلال بحرين، مدرنيسم و قداست‌زدايی از معصوميت نوشته «احمد امير‌احسان» تمايز زيبايی‌شناسی تصوير ديجيتال و تصوير آنالوگ و مزايای دوربين همراه نوشته «امير حمد» نيز در اين شماره از نشريه به چشم می‌خورند.
يادآورمی‌شود، هفته‌نامه پگاه حوزه به صاحب امتيازی دفتر تبليغات اسلامی و مدير ‌مسئولی «سيد‌عباس صالحی» منتشر می‌شود و شماره جديد آن نيز در 44 صفحه به قيمت 400 تومان وارد بازار شده است.
captcha