محفل انس با قرآن در دانشگاه «سوپيرير» لاهور برگزار شد
کد خبر: 2241003
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۳

محفل انس با قرآن در دانشگاه «سوپيرير» لاهور برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: قاريان اعزامی از جمهوری اسلامی ايران در دانشگاه «سوپيرير» لاهور محفل انس با قرآن برگزار كردند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اين محفل كه به همت رايزنی فرهنگی ايران در لاهور داير شده بود، مسئول كميته «تنظيم برنامه‌های» دانشگاه سوپيرير در سخنانی گفت: خداوند متعال به منظور راهنمايی مسلمانان، قرآن را نازل فرموده است و آنان با عمل به قرآن و سيره رسول اكرم(ص) می‌توانند به اوج كمال برسند و نظر به اينكه دانشجويان، آينده‌سازان كشور هستند بايستی بيش از پيش با قرآن انس بگيرند.
وی افزود: بحمدالله جمهوری اسلامی ايران در سال‌های اخير به منظور گسترش تعليمات قرآنی، خدمات شايانی انجام داده است و قاريان ايرانی در اشاعه فرهنگ قرآنی نقش به‌سزايی ايفا نموده‌اند.
«خالد عثمان علوی» استاد الهيات دانشگاه سوپيرير نيز گفت: اكنون با توجه به نياز جامعه اسلامی بايد بيش از پيش تبادل قاری ميان ايران و پاكستان صورت گيرد تا روابط فرهنگی دو كشور اسلامی بيش از پيش گسترش يابد.
سپس «حبيب‌الله پوراحمدی» و «مهدی كامبوزيا» آياتی چند از كلام‌الله مجيد را تلاوت كردند و در پايان، «علی محسن» مسئول امور انتظامی دانشگاه سوپيرير تنديسی به رسم ياد بود، به قاريان اعزامی از كشورمان اهدا كرد.
لازم به ذكر است اين محفل قرآنی، به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ايران روز سه‌شنبه، 22 آذرماه، در دانشگاه سوپيرير، لاهور برگزار شد.
captcha