نفرات برتر مسابقات قرآن بسيج آذربايجان‌شرقی معرفی شدند
کد خبر: 2250698
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳

نفرات برتر مسابقات قرآن بسيج آذربايجان‌شرقی معرفی شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات قرآن بسيج در آذربايجان‌‌شرقی كه هفته جاری برگزار شد، معرفی شدند و در هر رشته به مرحله كشوری راه می‌يابند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، مسابقات قرآن بسيج در آذربايجان‌شرقی كه هفته جاری برگزار شد نفرات برتر خود را شناخت كه بر اين اساس در رشته‌‌های 9 گانه اين مسابقات و در دو مقطع سنی بزرگسال و نونهال مجموعاً 36 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.
بر اساس اين گزارش در رشته حفظ كل قرآن و در مقطع بزرگسالان كه شركت كنندگان كمتری نسبت به ساير رشته‌ها داشت، يحيی راشی و اكبر قنبری به ترتيب اول و دوم شدند و در رشته حفظ 20 جزء نيز محمدرسول آزمايش و محمد صادق‌زاده رتبه‌های اول و دوم را كسب كردند.
در رشته حفظ 15 جزء مهدی اباذری به عنوان تنها فرد حائز رتبه معرفی شد و نفرات دوم و سوم معرفی نشدند، در رشته حفظ 10 جزء نيز سيدحامد شكوری، محمدتقی اسدقی و توكل نجفی به ترتيب اول تا سوم شدند.
بر اساس اين گزارش، در رشته حفظ پنج جزء محمدنقی سابقی نفر اول شد و اكبر ستاری و بهنام مسعودباباپور به ترتيب دوم و سوم شدند و در رشته قرائت و در بخش بزرگسالان نيز رضا صدقی، فرهاد مؤذن و صابر افتخاری اول تا سوم شدند.
اين گزارش حاكی است، در رشته درك مفاهيم هشت جزء اول قرآن نيز امين آفتاب، سلمان روزه‌طلب و ميثم دولتی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند همچنين در بخش نونهالان و در رشته قرائت مهران عباسی، مصطفی اكبری و محمدحسين نقی‌زاده حائز رتبه‌های برتر شدند.
در رشته حفظ كل قرآن ميلاد عاشقی نفر اول شد و مهدی قشم‌علی به عنوان نفر دوم معرفی شد، در رشته حفظ 20 جزء نيز اميررضا زارعان، سيدمحمد اكبری‌كيا و اميررضا قيامی اول تا سوم شدند، همچنين در رشته حفظ 15 جزء سينا طباخی به عنوان نفر اول شناخته شد.
اين گزارش می‌افزايد، در رشته حفظ 10 جزء عليرضا حيدری، محمد ملازاده و محمدحسين صادقی اول تا سوم شدند و در رشته حفظ پنج جزء نيز وحيد صادق‌زاده، هادی راثی و مبين شهنازيان رتبه‌های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ سه جزء امين‌فرج‌پور اول شد، مهدی كاظمی به رتبه دوم دست يافت و امير قربانی به عنوان نفر سوم شناخته شد و در رشته حفظ جزء سی‌ام نيز سيد محمدحسين عباسی، امير اسبقی و علی حاتمی اول تا سوم شدند.
از نفرات برتر اين مسابقات در ويژه برنامه‌ای تجليل به عمل خواهد آمد كه زمان آن هنوز مشخص نشده است همچنين نفرات اول هر رشته نيز به مرحله كشوری راه می‌يابند.
يادآور می‌شود مسابقات قرآن بسيج هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و كشوری برگزار می‌شود كه مرحله كشوری اين رقابت‌ها امسال در اواخر بهمن ماه در مشهد برگزار خواهد شد.
captcha