راهکارهای جامعة‌القرآن‌ والعترت تبریز برای جذب قرآن‌آموز
کد خبر: 4058876
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

راهکارهای جامعة‌القرآن‌ والعترت تبریز برای جذب قرآن‌آموز

مدیرعامل جامعةالقرآن والعترت تبریز از رایزنی برای جذب قرآن‌آموزان مؤسسات تعطیل شده در ایام کرونا و همچنین جذب کودکان به پیش‌دبستانی قرآنی خبر داد.

جامعة‌القرآن‌ والعترت تبریزسیدحامد شکوری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی جامعةالقرآن والعترت تبریز در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و تکمیلی و حفظ از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: از ماه آینده کلاس قرائت نیز به کلاس‌های این مؤسسه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ریزش مخاطب داشتیم و از 400 نفر به 150 نفر رسیدیم که عده‌ای به صورت مجازی و مابقی به صورت حضوری در حال آموزش هستند.

مدیرعامل جامعةالقرآن والعترت تبریز یکی از برنامه‌های اساسی این مؤسسه را جذب قرآن‌آموزان مؤسسات تعطیل شده عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مکان اکثر مؤسسات قرآنی استان ما به صورت اجاره‌ای بودند و اکنون تعطیل شده‌اند، در حال رایزنی هستیم تا قرآ‌ن‌آموزان آن‌ها را جذب کنیم.

وی بیان کرد: پروژه‌ پیش‌دبستانی قرآنی را نیز از سال گذشته با هزینه خیلی کم برای حمایت از خانواده‌های کم درآمد شروع کرده‌ایم.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی تبریز، بازار، آخر راسته کوچه، رو‌به‌روی آتشنشانی شماره 11، کوچه صابونچی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha