كتاب «پژوهشی در تاريخ قرآن كريم» كتاب برگزيده روسيه شد
کد خبر: 2314912
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶

كتاب «پژوهشی در تاريخ قرآن كريم» كتاب برگزيده روسيه شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: كتاب «پژوهشی در تاريخ قرآن كريم» نوشته سيدمحمدباقر حجتی، جزو چهار كتاب برتر سال 2011 در بخش «ادبيات معنوی و تاريخی ـ دينی» روسيه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اهدای جوايز برندگان، مصادف با افتتاح هفتمين تالار بين‌المللی كتاب سن پترزبورگ برگزار می‌شود.
بنياد مطالعات اسلامی كتاب «پژوهشی در تاريخ قرآن كريم» را با همكاری اداره مفتيات روسيه منتشر کرد. اين اثر كه در برگيرنده مباحثی در علوم قرآن است از بدو انتشار در مراكز آموزش اسلامی مورد استقبال قرار گرفت.
تا به حال در مجموعه پروژه‌های قرآنی بنياد بيش از بيست جلد كتاب در دوازده عنوان منتشر شده است كه از جمله آن آثاری از علامه طباطبايی، استاد مطهری، استاد قرائتی و استاد محمدباقر حجتی است.
گفتنی است بيست‌و‌يكمين دور رقابت ناشران كتاب روسيه با حضور 167 انتشارات از 37 منطقه اين كشور و با شركت 645 عنوان كتاب برگزار شد كه در نتيجه اين رقابت، كتاب «پژوهشی در تاريخ قرآن كريم» اثر منتشر شده توسط بنياد مطالعات اسلامی در روسيه با عنوان كتاب برگزيده سال 2011 روسيه به عنوان يكی از آثار برگزيده انتخاب شد.
captcha