تجليل از حافظان بين‌المللی قرآن فلسطين در رام‌‌الله
کد خبر: 2398689
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴

تجليل از حافظان بين‌المللی قرآن فلسطين در رام‌‌الله

گروه بين‌الملل: گروهی از حافظان فلسطينی كه در مسابقات بين‌المللی قرآن كريم در كشورهای مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند، شب گذشته، چهارم شهريورماه، با برگزاری مراسمی در شهر «رام‌الله» فلسطين تجليل شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطين(معا)، اين مراسم با حضور محمود عباس، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در رام‌الله برگزار شد و طی آن تعدادی از حافظان قرآن فلسطين كه در مسابقات بين‌المللی حفظ قرآن كشورهای امارات، كويت و فلسطين حائز رتبه‌های برتر شدند، مورد تجليل قرار گرفتند.
محمود عباس در اين مراسم از داوود عبدالله عبيات، نفر اول رشته حفظ قرآن مسلط به قرائات هفت‌گانه در مسابقات حفظ، قرائت و تجويد قرآن كريم كويت، احمد العدم، نفر اول مسابقه بين‌المللی حفظ قرآن «الاقصی» در فلسطين و احمد بديع طه، از برترين‌های مسابقه بين‌المللی قرآن امارات تجليل كرد.
رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين كسب مقام‌های برتر مسابقات قرآن را به حافظان فلسطينی تبريك گفت و حمايت خود را از حفظ قرآن كريم در مدارس و دانشگاه‌های فلسطينی اعلام كرد.
محمود عباس همچنين حافظان قرآن را به ثبات قدم در راه حفظ كلام وحی و آموزش آن به ديگران، تشويق كرد و آن را كاری خير و نيكو دانست.
يادآور می‌شود، در مراسم تجليل از حافظان بين‌المللی قرآن فلسطين محمود الهباش، وزير اوقاف و امور دينی فلسطين و شيخ تيسير الرجبی، مديركل امور حفظ قرآن اين وزارتخانه نيز حضور داشتند.
captcha