کد خبر: 2516256
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸

دانشگاه شيراز ميزبان عزاداران فاطمی می‌شود

گروه اجتماعی:‌ مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به ‌همت هيئت محبان اهل بيت(ع) دانشگاه شيراز و دانشگاه علوم پزشكی شيراز در محل پرديس ارم دانشگاه این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به ‌همت هيئت محبان اهل بيت(ع) دانشگاه شيراز و دانشگاه علوم پزشكی شيراز از تاريخ پنج‌شنبه، 22 فروردين‌ماه لغايت يكشنبه، 25 فروردين‌ماه در محل پرديس ارم دانشگاه این استان برگزار می‌شود.
در اين مراسم آيت‌الله علی موحد، نماينده ولی فقيه در جهادكشاورزی فارس و حجت‌الاسلام جواد نيری، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شيراز به ايراد سخنرانی می‌پردازند.
مداحی اين مراسم كه بعد از نماز مغرب و عشا‌ برگزار می‌شود، توسط علی‌رضا شهبازی و حسين آزادجو از مداحان اهل بيت(ع) اجرا می‌شود.
captcha