کد خبر: 2518558
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

مراسم وداع با شهدای گمنام در دانشكده پزشكی برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم وداع با شهدای گمنام به‌ همت معاونت فرهنگی دانشكده پزشكی شيراز با حضور كاركنان اين دانشكده و جهاد دانشگاهی فارس در مسجد امام محمد‌باقر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، مراسم وداع با شهدای گمنام به‌ همت معاونت فرهنگی دانشكده پزشكی امروز شنبه، 25 فروردين‌ماه در محل دانشكده پزشكی شيراز برگزار شد.
اين مراسم با حضور پيكر مطهر پيكر يكی از شهدای گمنامی كه در روز چهارشنبه، 21 فروردين‌ماه از طريق فرودگاه شهيد آيت‌الله دستغيب وارد شيراز شده بود، برگزار شد.
در اين مراسم كه همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد امام محمدباقر(ع) برگزار شد، ‌‌كاركنان و دانشجويان دانشكده پزشكی شيراز و كاركنان جهاد دانشگاهی استان فارس حضور داشتند.
قرائت زيارت عاشورا و دعای توسل از جمله برنامه‌هايی بود كه در مراسم وداع با شهدای گمنام برگزار شد و پس از آن نيز مراسم ميثاق با شهدا برگزار شد.
يادآور می‌شود، پيكر مطهر 5 شهيد گمنام در روز چهارشنبه به شيراز منتقل شد كه فردا يكشنبه، 25 فروردين‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشييع و تدفين اين شهدای والامقام در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مسئولان ارشد استانی و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.
captcha