کد خبر: 2519269
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

طرح «آرامش بهاری» نمايش فرهنگی ـ حماسی بود

گروه اجتماعی: مديركل اوقاف و امور خيريه فارس اجرای طرح آرامش بهاری را نمايش فرهنگی ـ حماسی مفيدی برشمرد كه مسير خود را به‌نحو مناسب پيدا كرده است.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس،‌ حجت‌الاسلام سيد‌اسماعيل حسينی‌مقدم، مديركل اوقاف و امور خيريه فارس امروز دوشنبه، 26 فروردين‌ماه در مراسم تجليل از فعالان طرح ‌آرامش بهاری‌ اوقاف فارس گفت: طرح ‌آرامش بهاری‌ يك نمايش فرهنگی ـ حماسی بسيار مفيدی بود كه توسط سازمان اوقاف و امور خيريه اجرا شد.
وی با بيان اينكه اين حماسه فرهنگی مسير خود را به‌نحو مناسب پيدا كرده است،‌ افزود: آيت‌الله ايمانی، نماينده ولی فقيه در استان فارس طی بازديدی كه از خيمه‌های معرفتی كه در راستای طرح ‌آرامش بهاری‌ در بقاع متبركه فارس برپا شده بود، داشت اين سنت را حسنه‌ای برشمرد كه هميشه باقی می‌ماند.
حجت‌الاسلام حسينی‌مقدم تصريح كرد: خادمان و كاركنان امامزادگان پر‌تلاش اوقاف فارس در بحث ‌آرامش بهاری‌ متناسب با سال حماسی فعاليت كردند و با تلاش شبانه‌روزی خود، حماسه ملی را خلق كردند.
مديركل اوقاف و امور خيريه فارس اظهار كرد: جهت تحقق حماسه سياسی تمام مجموعه اوقاف فعاليت‌های خود را در محور اين حماسه انجام می‌دهند تا بتوانيم شاهد بهره‌وری از موقوفات و تحقق فرمايش مقام معظم رهبری باشيم.
وی در بخش پايانی سخنان خود به آستان مقدس حضرت سيد علاءالدين‌ حسين‌بن موسی‌‌الكاظم(ع) اشاره كرد و گفت: اگر شيراز به‌عنوان سومين حرم اهل بيت(ع) دارای سه ضلع باشد، يك ضلع آن آستان مقدس اين امامزاده واجب‌التكريم است كه بايد در سطح ملی و بين‌المللی مطرح شود.
captcha