به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، حجتالاسلام والمسلمين عباس اسكندری، رئيس سازمان تبليغات اسلامی روز سهشنبه، 10 ارديبشهتماه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار كرد: طلاب، روحانيون و شاگردان مكتب امام صادق(ع) در حوزه مقدسه علميه قم با زنده نگهداشتن سالروز شهادت متفكر بزرگ، محقق و فيلسوف شهير، اسوه تقوا و فضيلت و اخلاص آيتالله شهيد مطهری، به طور خودجوش از مقام اساتيد خود تجليل میكنند.
وی تصريح كرد: اين حركت خداپسندانه از سال گذشته، از درس فقه استاد بزرگ حوزه، حكيم و فيلسوف و فقيه والامقام حضرت آيتالله العظمی جوادی آملی توسط جمعی از شاگردان آن استاد فرزانه شروع شده است.
حجتالاسلام اسكندری با بيان اينكه اين سنت حسنه نبايد منحصر به آموزش و پرورش و دانشگاهها باشد، بلكه در حوزههای علميه هم بايد رواج پيدا كند، گفت: اميدواريم اين سنت حسنه به تمام دروس حوزه و اساتيد والامقام آن سرايت پيدا كند.
به گفته رئيس سازمان تبليغات اسلامی استان قم، مراسم تجليل از مقام آيتالله العظمی جوادی آملی ساعت 9 و 30 دقيقه روز شنبه، 14 اردیبهشتماه در مدرسه علميه فيضيه برگزار میشود.