به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجتالاسلام نيكسرشت، سرپرست اوقاف و امور خيريه جهرم امروز شنبه، 28 ارديبهشتماه در جمع خبرنگاران گفت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همكاری اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان جهرم نمايشگاهی از 30 تابلو عكس بقاع متبركه و امامزادگان در شهرستان برپا شد.
وی افزود: به همراه نمايشگاه عكس، تابلوهای نقاشی از امامزاده فضل ابن موسی (ع) جهرم نيز كه توسط اعضای انجمن هنرهای تجسمی به اجرا درآمده بود، در معرض ديد علاق مندان قرار گرفت.
حجتالاسلام نيكسرشت با تصريح اينكه اين نمايشگاه به مدت 3 روز در محل تالار فردوسی پذيرای علاقهمندان است، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همكاری اداره اوقاف و امور خيريه، اداره تبليغات اسلامی و شهرداری جهرم بهمنظور ترويج فرهنگ رضوی و در راستای ارج نهادن به مقام سومين حرم اهل بيت(ع) شاهچراغ در استان فارس و معرفی بقاع متبركه شهرستان جهرم ويژه برنامهای را بدين منظور برگزار كرد.
سرپرست اوقاف و امور خيريه جهرم خاطرنشان كرد: در اين مراسم كه جمعی از مسئولان شهرستان، جامعه هنری و فعالان كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد و هيئات مذهبی و اقشار مختلف حضور داشتند؛ حجتالاسلام دستداده درباره تبيين فرهنگ رضوی و در خصوص حديث سلسلةالذهب سخنانی ايراد كرد.