اكران خصوصی مستند «مصاف» ويژه وبلاگ‌نويسان
کد خبر: 2535094
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

اكران خصوصی مستند «مصاف» ويژه وبلاگ‌نويسان

گروه فضای مجازی: مستند «مصاف» نخستين تاريخ‌نگاری تصويری تاريخ انقلاب، به صورت اختصاصی برای وبلاگ‌نويسان اكران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، پس از گذشت يك هفته از رونمايی مستند «مصاف»، ساخت گروه مستند سفير در دانشكده فنی دانشگاه تهران، تاكنون اين مستند با استقبال مجموعه‌های مختلف سراسر كشور مواجه شده است.
براساس گفته‌های سازندگان اين مستند، تاكنون حدود ۱۲۰ مجموعه شامل ۱۰۰ دانشگاه از سراسر كشور برای اكران اين مستند اعلام آمادگی كرده‌اند كه از اين ميان تاكنون برنامه اكران حدود ۶۰ مجموعه شامل ۵۰ دانشگاه تا زمان انتشار اين خبر قطعی شده است.
در اين ميان، «سفير فيلم» در نظر دارد تا در روز يكشنبه، ۲۹ ارديبهشت‌ماه، اكرانی اختصاصی با حضور وبلاگ‌نويسان و فعالان شبكه‌های اجتماعی در محل فرهنگسرای انقلاب برگزار كند.
مستند مصاف به عنوان آخرين توليد سفيرفيلم، مستندی دو قسمتی است كه به بازگويی وقايع و چالش‌های پيش آمده برای انقلاب اسلامی بين سالهای ۶۸ تا ۸۸ می‌پردازد.
قسمت اول اين مستند كه سه‌شنبه گذشته در دانشگاه تهران رونمايی شد، به بازگويی وقايع بعد از رحلت امام خمينی(ره) می‌پردازد و به همين منظور مسائلی نظير عملكرد فرهنگی و اقتصادی دولت سازندگی، دلايل انتخاب سيدمحمد خاتمی در انتخابات دوم خرداد ۷۶، حلقه كيان و روزنامه‌های زنجيره‌ای و وقايع منجر به حادثه كوی دانشگاه تهران در ۱۸ تيرماه ۱۳۷۸ را به تصوير می‌كشد.
وبلاگ‌نويسان برای دريافت اطلاعات دقيق زمان برگزاری و ثبت نام شركت در اين برنامه می‌توانند درخواست خود را به صورت پيامك به شماره ۳۰۰۰۱۳۶۳۳۳ ارسال كنند.
captcha