کد خبر: 2552224
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷

مراسم شب برات در بنگلادش برپا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم احياء شب‌ برات (نيمه شعبان) روز سه‌شنبه، چهارم تیرماه، در سالن اجتماعات رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داكا پایتخت بنگلادش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه منطقه شرق و جنوب شرق آسیا، این مراسم بعد از نيمه شب با قرائت دعای كميل توسط رضا ديانت، رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سپس حجت‌الاسلام عبدالقدوس در این زمینه به سخنرانی پرداخت و فرازهايی از صلوات شعبانيه و مطالبی در مورد حضرت صاحب عصر(عج) بيان داشت.
تلاوت مناجات شعبانیه و خواندن نماز شب و نمازهای مستحبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
لازم به ذکر است، شب نیمه شعبان در بنگلادش «شب برات» ناميده مي‌شود و این روز در بنگلادش به عنوان تعطیل رسمی محسوب می‌شود.

captcha