به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، سعيد مرادپور، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مرودشت امروز شنبه، 22 تيرماه در جمع خبرنگاران گفت: بهمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان از فعالان عرصه قرآنی شهرستان مرودشت در مردادماه امسال تجليل و قدردانی میشود.
وی بيان كرد: همچنين بهمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان بقاع متبركه و اماكن مذهبی اين شهرستان از جمله امامزاده حسين(ع) سعادتشهر، امامزاده سيدمحمد(سلطان ولايت)، امامزاده بیبی بانو رحيمه زنگیآباد و چند مكان متبركه ديگر اين شهرستان با حضور تعدادی از مسئولان و مردم غبارروبی و عطرافشانی شده و آماده استقبال از روزهداران است.
مرادپور از برگزاری محافل انس با قران كريم با حضور قاريان شهرستانی و استانی در مرودشت خبر داد و افزود: بهمناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان اداره اوقاف شهرستان مرودشت از 28 نفر مبلغ اعزامی از قم جهت روستاها و بقاع متبركه برای قرايت ادعيه، پاسخگويی به مسائل شرعی، برگزاری نماز جماعت دعوت كرده است.
وی تصريح كرد: با هماهنگیهای صورت گرفته با هيئت امنای امامزادگان و بقاع متبركه جهت برگزاری مراسم ويژه ماه مبارك رمضان، اين مراسم مثل سالهای گذشته در مرودشت برگزار میشود.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه مرودشت اظهار كرد: از عموم مردم برای شركت در اين مراسم معنوی در امامزادگان و بقاع متبركه اين شهرستان دعوت كرد.