به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجتالاسلام غلامحسين نيازی، سرپرست دبيرخانه كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز سهشنبه، 25 تيرماه در ديدار با حجتالاسلام احمد كشتكار، رئيس عقيدتی ـ سياسی مركز آموزش زرهی شيراز كه در محل اين دبيرخانه برگزار شد، گفت: آمادگی داريم تا در مساجد پادگانها كانونهای فرهنگی ـ هنری ايجاد كنيم.
وی با تصريح اينكه حضور يك روحانی قوی در عقيدتی ـ سياسی و پادگانها میتواند باعث رونق فرهنگی آن محلهای نظامی شود، افزود: ايجاد كانونهای فرهنگی در پادگانها باعث میشود تا سربازان آن پادگان بيشتر با كارهای فرهنگی انس بگيرند.
حجتالاسلام نيازی، انس سربازان و كارهای فرهنگی در پادگانها را باعث ايجاد جامعهای معنوی خواند و تأكيد كرد: ما در ارتش قهرمان افرادی چون عباس بابايی، عباس دوران و سپهبد صياد شيرازی را داشتيم كه نيروهای ارتشی ما نيز بايد به اينسو سوق داده شوند كه انجام كارهای فرهنگی در پادگانها يكی از راههايی است كه میتواند ما را به اين هدف رهنمون سازد.
وی با بيان اينكه امواج سهمگين و تهاجمهای فرهنگی دشمن، وظيفه دستگاههای فرهنگی را دوچندان میكند، گفت: در زمينههای مشاوره و ايجاد كانونهای فرهنگی آمادگی تعامل را داريم.
بنابر اين گزارش، حجتالاسلام احمد كشتكار، رئيس عقيدتی ـ سياسی مركز آموزش زرهی شيراز نيز در اين ديدار گفت: شهدا در زمان خود براساس مقتضيات زمان انجام خدمت كردند و امروز وظيفه ما حركت به سمت كارهای فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.
وی همچنين آمادگی اين مجموعه را جهت همكاری با دبيرخانه كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس در خصوص اجرای برنامههای مذهبی، فرهنگی ـهنری اعلام كرد.