به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه يزد، به نقل از پايگاه اطلاعرسانی حوزه علميه يزد معاونان پژوهشی مدارس علميه استان يزد 31 مردادماه در نشست بررسی راهكارهای تقويت فعاليتهای پژوهشی در مدارس علميه این استان، تشكيل شورای پژوهش در هر مدرسه علميه را تصويب كردند.
آنها در اين نشست با ارائه پيشنهادات و تبادلنظر در راستای تقويت بحث پژوهش در مدارس، به ارائه گزارش عملكرد سال تحصيلی 92-91 پرداختند.
پس از ارائه نظرات معاونان پژوهش مدارس علميه استان يزد مصوباتی به تصويب رسيد كه از جمله آن استفاده از مقالات طلاب در نشريه داخلی مدارس علميه است كه در هر نيمسال در هر مدرسه ارائه میشود.
اين شورا همچنين تشكيل شورای پژوهش در هر مدرسه، برگزاری نشست ماهيانه معاونان پژوهش در هفته آخر هر ماه كه در یـكی از مـدارس بـهصورت چرخشی و برگزاری كارگاه پژوهشی برای معاونان پژوهش در اواخر شهريورماه سال جاری را تصويب كرد.