کد خبر: 2580012
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

دوره تربيت آموزشيار قرآن در مرودشت برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس اداره تبليغات اسلامی مرودشت از برگزاری دوره تربيت آموزشيار قرآن كريم با هدف تأمين مربيان قرآن كريم جهت تدريس در مساجد و مجالس خانگی در اين شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سيدفخرالدين رضوی‌پور، رئيس اداره تبليغات اسلامی مرودشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، گفت: با هماهنگی اداره تبليغات اسلامی مرودشت دوره تربيت آموزشيار قرآن كريم در اين شهرستان برگزار شد.
وی اظهار كرد: اين دوره آموزشی با همكاری و نظارت حجت‌الاسلام مهدی سبحان‌نيا، روحانی اعزامی اين شهرستان هم‌اكنون در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام رضوی‌پور با اشاره به اهداف برگزاری اين دوره تصريح كرد: هدف از برگزاری اين دوره تأمين مربيان قرآن كريم جهت تدريس در مساجد و مجالس خانگی است.
رئيس اداره تبليغات اسلامی مرودشت در بخش ديگری از سخنان خود گفت: ترويج فرهنگ دينی و قرآنی و پرورش چهره‌های مطرح قرآنی فردايی پرخير و بركت را برای نظام جمهوری اسلامی نويد می‌دهد.
وی بيان كرد: همان‌طور كه مقام معظم رهبری نيز تأكيد دارند بايد تلاش كنيم تا بی‌سوادی قرآنی در نظام اسلامی ريشه‌كن شود زيرا مشكلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه به دليل دوری از قرآن و آموزه‌های آن است.
captcha