کد خبر: 2584815
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

ميزگزد جنبش مدنی ضد تحريم

گروه اقتصاد:

يحی آل اسحاق رئيس اتاق بازرگانی تهران در ميزگرد جنبش مدنی ضد تحريم وظيفه اتاق بازرگانی را رايزی و مكاتبه با اتاق‌ها بازرگانی ديگر كشورها در خصوص اطلاع رسانی از شدت تحريم‌ها و همچنين ناجوانمردانه بودن آنها دانست.
وی افزود: در حال حاضر تنها بدنه جامعه را تحت تاثير قرار داده و ما شاهد آن هستيم كه در رابطه با مسائل دارو مردم با مشكلات زيادی روبر هستند استدلال آنها در تحريم ايران اشاره به نظامهای سياسی نظير، آپارتايد در آفريقای جنوبی است در حالی كه نظام جمهوری اسلامی ايران از اساس متفاوت با همچين نظامهای است و موضوع تحريم نيز در رابطه با ايران مسئله‌ای جزء حقوق بشر است.

captcha