به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، جابر مهدیيار، رئيس ستاد عتبات عاليات استان فارس امروز شنبه، شانزده شهريورماه در ديدار با حجتالاسلام و المسلمين غلامحسين نيازی، سرپرست دبيرخانه كانونهای مساجد فارس و هيئت همراه، از رونمايی 2 درب گلدسته حرم امام حسين(ع) همزمان با دهه كرامت در شيراز خبر داد و گفت: اين 2 درب همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در اين حرم مطهر رونمايی میشود.
وی افزود: گلآرايی حرمهای مطهر حضرت سيد مير احمدبن موسی، شاهچراغ(ع)، حضرت سيد ميرمحمد و فرزند بزرگوار ايشان(ع) و حضرت سيد علاالدين حسين(ع) در روز ششم ذيقعده عملياتی میشود.
مهدیياری تأكيد كرد: كانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد میتوانند سفيران ستاد بازسازی در مساجد خود باشند.
رئيس ستاد بازسازی عتبات عاليات فارس با تأكيد بر اينكه كانونها میتوانند در تقريب دلها و همچنين جذب نذورات همكاریهای لازم را با ستاد بازسازی عتبات عاليات داشته باشند، افزود: خبرگزاری شبستان و دبيرخانه كانونهای مساجد فارس میتوانند همراهان خوبی برای ستاد عتبات عاليات در نيل به اهداف خويش باشند.