کد خبر: 2585728
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

دو درب گلدسته حرم امام حسين(ع) در حرم شاهچراغ(ع) رونمايی می‌شود

گروه اجتماعی: رئيس ستاد عتبات عاليات استان فارس از رونمايی 2 درب گلدسته حرم امام حسين(ع) همزمان با دهه كرامت در شيراز خبر داد و گفت: اين ۲ درب همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در اين آستان مقدس رونمايی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، جابر مهدی‌يار، رئيس ستاد عتبات عاليات استان فارس امروز شنبه، شانزده شهريورماه در ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين نيازی، سرپرست دبيرخانه كانون‌های مساجد فارس و هيئت همراه، از رونمايی 2 درب گلدسته حرم امام حسين(ع) همزمان با دهه كرامت در شيراز خبر داد و گفت: اين 2 درب همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در اين حرم مطهر رونمايی می‌شود.
وی افزود: گل‌آرايی حرم‌های مطهر حضرت سيد مير احمدبن موسی، شاهچراغ(ع)، حضرت سيد ميرمحمد و فرزند بزرگوار ايشان(ع) و حضرت سيد علاالدين حسين‌(ع) در روز ششم ذيقعده عملياتی می‌شود.
مهدی‌ياری تأكيد كرد: كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد می‌توانند سفيران ستاد بازسازی در مساجد خود باشند.
رئيس ستاد بازسازی عتبات عاليات فارس با تأكيد بر اينكه كانون‌ها می‌توانند در تقريب دل‌ها و همچنين جذب نذورات همكاری‌های لازم را با ستاد بازسازی عتبات عاليات داشته باشند، افزود: خبرگزاری شبستان و دبيرخانه كانون‌های مساجد فارس می‌توانند همراهان خوبی برای ستاد عتبات عاليات در نيل به اهداف خويش باشند.
captcha