به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، حجتالاسلام و المسلمين رسول نيكسرشت، سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان جهرم امروز شنبه، 16 شهريورماه در جمع خبرنگاران گفت: يك واحد مسكونی و 4 قطعه زمين در جهرم وقف شد.
وی تصريح كرد: يك واحد مسكونی توسط مهدی داور، واقف نيكانديش جهرمی، با نيت وقف بر مسجد مصلی جهرم به ثبت رسيد.
حجتالاسلام نيكسرشت تصريح كرد: 4 خير جهرمی، لطفالله محمدی، اسماعيل نصيری، رهام سكندرپور و آقاشير قادری در روستای دوزه شهرستان جهرم 4 قطعه زمين را وقف بر امامزاده سيد جمالالدين(ع) جهت توسعه حسينيه حرم مطهر این امامزاده كردند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خيريه جهرم در پايان، توجه به تشريح مسائل وقف را يكی از الزماتی دانست كه در جامعه اسلامی بايد به آن توجه شود.