به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، جابر مهدیيار، رئيس ستاد بازسازی عتبات عاليات فارس امروز سهشنبه، 19 شهريورماه در جمع خبرنگاران از گلآرايی حرمهای مطهر مطهر احمدبن موسی(ع)، محمدبن موسی(ع)، سيدعلاءالدين حسين(ع) در روزچهارشنبه، 20 شهريورماه مصادف با شب تجليل از حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.
وی خاطرنشان كرد: ستاد بازسازی عتبات عاليات استان فارس كه همه ساله حرمهای مطهر ائمه اطهار(ع) در عتبات عاليات را گلآرايی میكند امسال نيز حرمهای مطهر و منور اين سه امامزاده واجبالتعظيم و فرزندان بزرگوار حضرت موسیبن جعفر(ع) را توسط خادمان ستاد بازسازی عتبات عاليات و شهرداری شهر مقدس شيراز و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) غبارروبی و گلآرايی میكند.
مهدیيار تصريح كرد: 1550 شاخه گل ليليم، گل آنتريوم، گل رزهلندی، گل داوودی و گل گلايل به اضافه برگهای تزئينی زيبا و نفيس برای گلآرايی به كار میرود.
نماينده آيتالله ايمانی در ستاد بازسازی عتبات عاليات استان فارس با تشكر و قدردانی از مديران و كاركنان شهرداری شيراز اظهار كرد: همراهی و همكاری شهرداری شيراز در انجام امورات ستاد بازسازی عتبات عاليات از جمله بحث فرهنگی در راستای بزرگداشت ائمه معصوم(ع) بهخوبی انجام شده است.