کد خبر: 2587744
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸

مسابقه عكاسی «حرم در تصوير» در شيراز برگزار می‌شود

گروه هنر:‌ مسئول فرهنگسرای غدير سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شيراز از برگزاری مسابقه عكاسی حرم در تصوير به‌مناسبت فرا رسيدن ايام دهه كرامت در سومين حرم اهل بيت(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس،‌ فاطمه ترابی،‌ مسئول فرهنگسرای غدير سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شيراز امروز سه‌شنبه، 19 شهريورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ايام دهه كرامت گفت: به‌مناسبت دهه كرامت اين فرهنگسرا اقدام به برگزاری مسابقه عكاسی «حرم در تصوير» كرده است.
وی افزود:‌ علاقه‌مندان به عكاسی تا 31 شهريورماه مهلت دارند عكس‌های خود را با موضوع آداب زيارت، زيارت و خانواده و معماری حرم با محوريت حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی(ع) به دبيرخانه مسابقه ارسال كنند.
ترابی تصريح كرد: عكس‌های ارسالی بايد دارای كيفت بالا و حداقل در اندازه 50 در 70 بوده و روی لوح فشرده به نشانی دبيرخانه واقع در كوی زهرا(س)، بوستان شكوفه، فرهنگسرای غدير ارسال شود.
وی اظهار كرد: علاقه‌مندان به عكاسی در صورتی كه آثاری از ساير امامزادگان واجب‌التعظيم(ع) در شيراز توليد و به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند مورد داوری قرار می‌گيرد.
مسئول فرهنگسرای غدير سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شيراز در پايان به اهداف برگزاری اين مسابقه اشاره كرد و گفت: مهم‌ترين هدف از برگزاری اين مسابقه عكاسی ترويج فرهنگ و آداب زيارت و اشاعه آن در خانواده‌ها است.
captcha