کد خبر: 2601786
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

لزوم پيروی طلاب از الگوی سبك زندگی اسلامی

گروه حوزه‌های علميه: مدير حوزه علميه خواهران استان اصفهان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری پيرامون سبك زندگی اسلامی گفت: طلاب بايد سعی كنند زندگی مشترك را بر پايه سبك زندگی اسلامی بنا كنند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، همزمان با ايام ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن تبريك ازدواج 91 طلبه خواهر حوزه علميه خواهران استان اصفهان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سيد مهدی ابطحی مدير حوزه علميه خواهران استان اصفهان در اين مراسم كه سه‌شنبه، 16 مهرماه، در مهديه اصفهان برگزار شد، گفت: اين جشن به خواهران طلبه‌ای كه از اول ذی‌حجه سال گذشته تا اول ذی حجه امسال ازدواج كرده‌اند، اختصاص دارد.
وی با بيان اينكه اين سومين سال برگزاری برنامه تبريك جشن ازدواج طلاب شهر اصفهان است، افزود: در مدارس علميه ساير شهرستان‌های تابعه استان اصفهان اين برنامه به صورت جداگانه اجرا می‌شود.
مدير حوزه علميه خواهران استان اصفهان از حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به عنوان بهترين الگو برای زوج‌های جوان ياد كرد و گفت: اگر زوج‌های جوان اين بزرگواران را الگوی خود قرار دهند، در زندگيشان كدورتی رخ نخواهد داد.
وی با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری پيرامون سبك زندگی اسلامی گفت: طلاب بايد سعی كنند زندگی مشترك را بر پايه سبك زندگی اسلامی بنا كنند.
صديقه بهشتی معاون فرهنگی حوزه علميه خواهران استان اصفهان نيز گفت: هدف از برگزاری اين جشن احيای سنت حسنه ازدواج و تشويق طلاب به ازدواج است كه اميدواريم به ياری خداوند و لطف حضرت مهدی(عج) طلاب ما در پناه حق سعادتمند شوند.
وی افزود: 1600 طلبه خواهر در شهر اصفهان در پنج پايه تحصيلی سطح دو در حال تحصيل هستند كه از اين تعداد 91 نفر در طول يك سال گذشته ازدواجشان به ثبت رسيده است.
captcha