تجلیل از برگزیدگان نخستین سوگواره عکس عاشورایی «حسینیه ایران»
کد خبر: 2620642
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴

تجلیل از برگزیدگان نخستین سوگواره عکس عاشورایی «حسینیه ایران»

گروه هنر: مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد، حسینیه ایران از برگزاری آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس عاشورایی «حسینیه ایران» با تقدیر از عکاسان برگزیده امروز در حسینیه سفید اشکذر خبرداد.

سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد؛ حسینیه ایران» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، از برگزاری آیین اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس عاشورایی «حسینیه ایران» با تقدیر از عکاسان برگزیده امروز در حسینیه سفید اشکذر خبرداد.

وی گفت: توزیع فراخوان سوگواره قبل از ماه محرم آغاز شد و تا دهم آذرماه که آخرین مهلت ارسال آثار بوده است که هزار و 500 اثر از 285 هنرمنداز سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده ست.

وی با اعلام اینکه 180 نفر به مرحله داوری راه یافته است، گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره از 8 اثر برگزیده و تقدیری با اهدای لوح سپاس، تندیس سوگواره و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد.

حسینی گفت: آیین اختتامیه سوگواره همراه با سخنرانی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی امروز از ساعت 18:30 در حسینیه سفید اشکذر برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود که نخستین سوگواره عکس عاشورایی «حسینیه ایران» با همکاری دبیرخانه بین‏‏‌المللی «یزد؛ حسینیه ایران»، حوزه هنری استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری یزد و حسینیه سفید اشکذر برگزار می‏‏ شود.

captcha