درخواست مجازات عاملان انفجار حسینیه شیعیان پاکستان
کد خبر: 2808304
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

درخواست مجازات عاملان انفجار حسینیه شیعیان پاکستان

شعب خارجی: نماینده ولی فقیه در پاکستان از دولت این کشور خواست عاملان انفجار تروریستی در حسینیه کربلای معلی در ایالت «سند» را مجازات کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، آیت‌الله سیدساجد علی نقوی با حضور در منزل چند تن از شهدای حسینیه کربلای معلی در شهر «شکارپور» ایالت سند با پدر، مادر و خانواده این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا گفت: خانواده شهدا، مایه افتخار ما هستند و صبر در برابر فقدان عزیزانی که شهید می‌شوند، اجری بی پایان نزد خدای متعال خواهد داشت.
آیت‌الله سید‌ساجد علی نقوی با انتقاد از دولت پاکستان به خاطر ناکامی در برقراری امنیت، تصریح کرد: حق قانونی و شرعی شهدا را از دولت می‌گیریم و تا مجازات تروریست‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد۔
بنا بر این گزارش، نماینده ولی فقیه در پاکستان از حسینیه کربلای معلی در شکارپور نیز دیدار کرد و در این دیدار چند تن از علمای معروف ایالت سند وی را همراهی کردند.
یادآور می‌شود، جمعه گذشته، 10 بهمن، بر اثر انفجار تروریستی در حسینیه کربلای معلی، 60 تن از شیعیان پاکستان شهید و بیش از ۷۰ تن دیگر مجروح شدند.

captcha