برپایی نمایشگاهی از آثار هنری شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی پیام نور
کد خبر: 3292013
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

برپایی نمایشگاهی از آثار هنری شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور نمایشگاهی از آثار برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری بخش هنری، به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مازندران، در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، نمایشگاهی از آثار برگزیدگان بخش هنری این جشنواره برپا شده است.
در این نمایشگاه که 30 اثر راه‌یافته به مرحله کشوری این جشنواره در آن به نمایش گذاشته شده است مورد استقبال شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات و میهمانان و مدعوان به نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور را به‌دنبال داشته است.
‌در بین آثار عرضه شده در این نمایشگاه هنری معرق روی چوب، معرق نقاشی، خوشنویسی، عکس، پوستر و ... به چشم می‌خورد که زیبایی خاصی را به فضای کلی این دوره از مسابقات بخشیده است. از جمله آثاری که توجه تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده، ارائه دو اثر معرق روی چوب است که مزین به نام مبارک حضرت علی(ع) شده است.
از بین 30 اثر راه‌یافته به مرحله کشوری پنج اثر برتر و برگزیده به انتخاب هیئت داوران انتخاب خواهد شد تا در مراسم اختتامیه تجلیل شوند. همچنین در این نمایشگاه کتب دینی ـ مذهبی با تخفیف 50 درصد عرضه شده است.
یادآور می‌شود، نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز 21 اردیبهشت‌ماه در مجتمع ‌رفاهی پردیس ناجا واقع در خزرآباد ساری آغاز شده است و تا روز 23 همین ماه ادامه دارد.
گفتنی است؛ این جشنواره در شش بخش کتبی، شفاهی، ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی برگزار می‌شود. این مسابقات هم اکنون در بخش شفاهی در حال برگزاری است.

captcha